پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

بهترین جراحان پلاستیک برای عمل های زیبایی سینه و شکم را بشناسیم

۱۳۷ بازديد
بهترین جراحان پلاستیک برای عمل های زیبایی سینه و شکم را بشناسیم

در این مطلب بهترین پزشکان جراح پلاستیک برای انجام عمل های کوچک یا بزرگ کردن سینه و همچنین ابدومینوپلاستی (زیبایی شکم) در تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرج، قم و اهواز را به شما معرفی می کنیم. ما فقط پزشکانی را معرفی می کنیم که بالاترین میزان رضایت کاربران را داشته اند و کلینیک هایی که حالت تجاری (سرعت بالا و کیفیت کم) ندارند. این لیست نتیجه ماهها تجربه و تحقیق است از این بابت مطمئن باشید.

معیارهای ما

  • نظر کاربران (آنهایی که عمل کرده اند و نظر کاربران تایید شده در تمام سطح فضای مجازی)
  • قیمت ها
  • تخصص و مهارت پزشک جراح و میزان موفقیت عمل
  • تجهیزات کلینیک و مطب پزشک

1- دکتر شهریار حدادی

آدرس میدان وحدت اسلامی، بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی – تماس 09213585456- آدرس سایت

sample مشاهده نمونه کارهای ایشان

شهریار حدادی


این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی که عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز هست قطعا جزو بهترین ها در تمام ایران است. ایشان اکثر عمل های جراحی شان را در بیمارستان فوق تخصصی رازی با بهترین تجهیزات روز انجام می دهند ولی دقت کنید که زمان انجام عمل یا نوبت دهی ممکن است کمی به طول بینجامد و هزینه این پزشک نسبت به سایر پزشکان این لیست کمی بالاتر باشد.  راجب دکتر حدادی بیشتر بخوانید!

نظرات برگزیده: “دکتر فوق العاده ایی هستن خیلی طبیعی عمل میکنن. بخصوص در ابدومینوپلاستی چند تا از دوستانم توسط ایشون عمل شدن و هیچ مشکلی نداشتن.”

امتیاز این پزشک

  • نظر کاربران           
  • قیمت ها             
  • تخصص و مهارت   
  • تجهیزات کلینیک   

2- دکتر علی منافی

آدرس  میدان ونک، ساختمان سامسونگ ( بازار ونک)، طبقه سوم – تماس 88879942- آدرس سایت

sample مشاهده نمونه کارهای ایشان

 دکتر منافی

این پژوهشگر و استاد دانشگاه که مقاله ها، طرح های پژوهشی و سخنرانی های مختلفی در کنفرانس های مختلف علمی در زمینه جراحی زیبایی بدن در سرتاسر دنیا داشته است عمل جراحی پروتز و زیبایی شکم را در یکی از مجهزترین کلینیک های کشور و به صورت دقیق و برنامه ریزی شده انجام میدهد. ممکن است هزینه آن کمی از سایر پزشکان معرفی شده این لیست بالاتر باشد ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد.

نظرات برگزیده: “به نظرمن برای جراحی های پلاستیک بدن دکتر منافی بهترین انتخاب است. اگر کسی قصد جراحی دارد مطمئنا از کار دکتر منافی راضی خواهد بود. از مزایای جراحی های دکتر منافی طبیعی کار کردن ایشان هست”

امتیاز این پزشک

  • نظر کاربران           
  • قیمت ها             
  • تخصص و مهارت   
  • تجهیزات کلینیک   

3- دکتر بهزاد خوروش

آدرس میدان ونک – خیابان بیستم گاندی – پلاک 16- تماس 88778795 – آدرس سایت

sample مشاهده نمونه کارهای ایشان

دکتر-خوروش

این پزشک خوش سلیقه را به عنوان اولویت سوم انتخاب معرفی می کنیم. آمار رضایت کاربران از ایشان بسیار بالاست. دکتر بهزاد خوروش فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و عضو انجمن جراحان پلاستیک امریکا می باشند. ایشان با علم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری جراحی زیبایی و پلاستیک از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

نظرات برگزیده: “دکتر خورواش به نظرم بهترین پزشک پروتز سینه و ابدومینوپلاستی در تمام ایران هستن. 3 سال پیش جراحی لیزر شکم انجام دادم پیششون و نه تنها نیازی به عمل دوم پیدا نکردم بلکه بدون کوچک ترین مشکلی مقدار زیادی چربی رو خارج کردن. شنیدم اخیرا نوبت دهی شون طولانی شده فقط ”

امتیاز این پزشک

  • نظر کاربران           
  • قیمت ها             
  • تخصص و مهارت   
  • تجهیزات کلینیک   

4- دکتر محسن فدایی

آدرس میدان ونک، ابتدای ملاصدرا، روبروی سازمان بورس، پلاک ۸، ساختمان پزشکان صدرا تماس ۸۸۸۷۳۵۵۰- آدرس سایت

sample مشاهده نمونه کارهای ایشان

دکتر فدایی

این فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی یکی از بهترین هایی ست که در زمینه انجام عمل های زیبایی بدن در کل ایران می توانید پیدا کنید. به دلیل مهارت بالا در عمل جراحی ، امتیاز عالی 4.9 از 5 را از بین 17 رای کاربران کسب کرده و معمولا بعد از عمل های جراحی سینه و یا شکم ایشان نیاز به عمل دیگری پیدا نخواهید کرد.  راجب دکتر فدایی بیشتر بخوانید!

نظرات برگزیده: “دکتر فدایی یکی از بهترینها هستند .مهارت و تعهد بالایکی از دلایل موفقیت ایشون هست .من از هر نظر راضی بودم از کارشون ایشون یه پیکر تراش واقعی هستند که با عشق کار میکنند براشون آرزوی موفقیت دارم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.